شهرآرانیوز - سازه کروی مجتمع رفاهی ونیشین در لاس وگاس که ۲.۳ میلیارد دلار هزینه ساختش شده، هفتههاست در رسانههای اجتماعی میدرخشد. گروه موسیقی U۲ اولین نمایش را در این سازه کروی در ماه گذشته اجرا کرد. پنجشنبهشب، مایکروسافت با کمپین بازاریابی جدید خود، روی این کره بزرگ رفت. یک روز بعد سونی این سازه را برای تبلیغات بازی Spider-Man ۲ انتخاب کرد.
هر دو شرکت احتمالا ۴۵۰۰۰۰ دلار برای نمایش کمپینهای خود در کره مجتمع رفاهی ونیشین پرداخت کرده باشند.